Return Authorization Number
RMA (Return Merchandise Authorization) Procedure
  1. 1 Efter modtagelse af produkterne fra os, bedes du opbevare pakken forsvarligt. Dette er nødvendigt, da de alle skal bruges, hvis du i fremtiden returnerer defekte produkt(er).
  2. 2 Indsend en anmodningsformular eller send en e-mail til vores kundeserviceafdeling for at få et RMA-nummer. Vi vil sætte pris på, hvis du kan oplyse dit navn, e-mailadresse, telefonnummer og faktura. Vi sender dig et RMA-nummer via e-mail.
  3. 3 Pak den originale pakke om med alt, hvad du modtog. Manglende originale komponenter kan medføre afslag på ombytning eller refundering.
  4. 4 Vær venlig at skrive RMA-nummeret tydeligt på ydersiden af pakken og send det tilbage til os. Vi påtager os ikke noget ansvar for eventuelle konsekvenser, hvis kunderne ikke markerer RMA-nummeret som anmodet. Bemærk venligst, at du er ansvarlig for tab af forsendelsen. Du kan forsikre pakken for at reducere eventuelle potentielle tab.

RMA(Return Merchandise Authorization) Request Form
Please enter your information below and we will respond to your message by phone or e-mail.

XOYO